Kategoriler

15 Eylül 2014 Pazartesi

FMA Kitapları İnceleme / Vlog


 Merhabalar! Aslında bugün Would You Rather Tag'i yükleyecektim fakat yüklenemedi.Daha sonra ruh halim şu şekilde oldu;


Bende acaba videoda mı bir sorun var ki diyip bu vlogu yükledim vee,videoda sorun varmış. -_- Videonun videosunu çekeceğim sdkfjasdkjgh

Bu arada; beni eğer bir etkinliğe etiketlediyseniz lütfen bu gönderinin altına yorum yapar mısınız? Çünkü tatilde kimin beni neye etiketlediğini şaşırdım.:(


Neyse beeğ
İyi seyirler :D






Yorumlarınızı eksik etmeyin,bir süredir aranızda değildim bu yüzden neler oldu merak ediyorum.Üstelik en son lisemden nefret ettiğimi söylemiştim ya,içiniz rahatlayabilirrrrr


Çok iyi arkadaşlar buldum.^_^ Her ne kadar sınıfta 8 kız 17 erkek olsa da beğendim yani :Ddd

Hepinizi çok seviyoruuummm <3


3 yorum:

  1. http://kitapperisininsihri.blogspot.com.tr/2014/09/mim-mim-mim-mim-would-you-rather-book.html Seni burda mimledim yaparsan çok sevirim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aa mimlenmişim :o Bu etkinliği ne zaman görsem efkarlanıyorum,etkinlik için video çektim fakat yükleyemiyorum da :Dd Umarım en kısa zamanda yükleyebilirim ve seni de etiketleyebilirim,teşekkür ederim ^^

      Sil
  2. Asıl ben teşekkür ederim :)) cevaplarını çok merak ediyorum bir an önce görmek istiyorum :D

    YanıtlaSil