Kategoriler

20 Eylül 2014 Cumartesi

Marry Kiss Cliff Tag & Kiler Kampanyası / Vlog



     Merhabalar! Okul açıldıktan sonra bu ilk çektiğim videoydu,dün çektim,bugün sizlerle paylaştım.Kamera karşısına geçmeyi ve konuşmayı çok özlemişim,40 dakika boyunca konuştuğum için bunu az çok anlamışsınızdır zaten :D

     Vee videoya başlamadan bir arkadaşıma notum var: Gizem Akbaş,Gizem'cim,Meriç Tuna'yla evlenerek sadece sana takıldım :D Ciddiye almayalım lütfin kdsdfasf Bu yaşımda 67 yerimden bıçaklanarak veya kafam tırtıklı duvara sürtülerek ölmek istemiyorum.eheuhueh


     Beni etkinliğe etiketleyen herkese bol bol teşekkürler yolluyorum,iyi seyirler.
VEE UNUTMADAN: KİLER KAMPANYASINDAN YARARLANMAYI UNUTMAYIIN :D









6 yorum:

  1. Sen istiyor ölmek tatlı kız ::::::::::)9
    Öncelikle , ekrandan suratına attığım yumruğu saymazsak elime geçtiğin an sana o "euheuhe" gülüşünden atarak bir Çin işkencesi uygulamayı düşünüyorum.O kadar duygu sömürüsü yapmıştım Meriç'i öldür diye..

    "Meriç'ime çok yürüme tamam mı?-Ağlayan surat.-"
    "Bari yanaktan öp lan! -Ağlayan surat.-"
    "Uzak dur helalimden"
    "Meriç'i hele bir öldürme bak seni nerelere gömüyorum gör!."

    Tamam belki biraz duygu sömürüsünden uzaklaşmış olabilirim euheu ama sevdiceyimi resmen nikahına aldın!-Söven surat.-

    Meriç hesabını sonra alacağım senden ama videoyu izlerken haykırarak güldüğüm bir yer var.
    "Gale'nin karşısına Peeta çıksın da , öldüreyim şu Peeta'yı." gibi bir şey söyledin.Ve ben kafamı masaya vurarak güldüm. Şöyle bir şey var , biliyorsun ben kitabı okumadan film izlemeye karşıyım. The Hunger Games'i okurken Peeta'yı haremime almıştım.Lakin filmdeki çocuğun sıfatını gördükten sonra Gale'ye sevgiyle kucak açmıştım euheuhe^^ Ama Peeta çok tipsizdi ,azizim.-Ağlayan surat.-
    Bir de izledikten sonra iki hafta boyunca saçlarıma Katniss'in örgüsünden yapmaya çalışmıştım , euheuhe.
    Onun dışında , Evan(Tut Elimle&Benimle Kal) benim de çok sevdiğim bir karakter ancak ilk kitapta gittiğini okuyunca okuma hevesim kırılmıştı. İkinci kitabı beraber okuyacağımız için seni bekliyorum tatlı , cici , şirin kız^^.(Beddua ediyor. "İnşallah evlenemezsin , yarimle euheuh.)

    Ece Sponsorluğuyla , yorumumu burada sonlandırıyorum sdhfsfhd. Seni yazdım , blogcu kız. ::)):)):)
    Evet şimdi senin ölüm fermanını yazmam gerek beni bilgisayarımla baş başa bırak litfin.

    Ellerine sağlııık , yeni vlogunu bekliyorum , euheue.
    Öptüm!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gizeem,demesene öylee ^_^ :D Ekrana yumruk attın mı cidden? o.O Valla yanlışlıkla evlendim Meriç'le.Töreye kurban gittim ben sdkjfagf Peeta konusunda aynı şeyleri düşünüyor olmamız ne güzel değil mi? Aynı şeyleri düşündüğün bi arkadaşını Çin işkencesiyle öldürmeye kıymazsın sen ya ^^ Yani.Kıymazsın dimi? :Ddd Benimle Kal'ı okuyciz ben şu Asi2 yi bitirebilsem asdfg Beni beklemeni yiriim <3 Ece sponsorluğuyla,yorumun için tişikkür ediyorum ve yine Ece sponsorluğuyla vurma apla büyüksün diyorum :Dd Bende öptüm!

      Sil
  2. Gölge ve Kemik benim de almak istediğim bir kitap ama benim gittiğim Kiler'de yoktu maalesef :( Demek ki farklı kitaplar koyuyorlar. Yeni kitaplarını keyifle oku canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gittiğin Kiler'de ne tür kitaplar vardı? Benim gittiğimde tarihi aşk çoğunlukluydu :D Teşekkür ederim ^_^

      Sil
    2. Tarihi aşk da vardı ama az vardı.Daha çok günümüz ve fantastik kitaplar vardı.Senin gördüğün hangi tarihi aşk yazarlarıydı.

      Sil
  3. Bizim Kiler'de klasikler vardı ya,sen şanslıymışsın.
    Bu arada bizim orada halen daha bu kampanya var jskjskg

    YanıtlaSil