Kategoriler

18 Ekim 2014 Cumartesi

Üç Tag Birden! / Vlog



Would You Rather Tag & (Beni mimlediği için Kitap Perisi ve beni mimleyen diğer herkese -Bu tagi öylesine geciktirdim ki kimlerin mimlediğini hatırlamıyorum sdkljafklj- teşekkür ederim :D)

Book Challenge Tag &  ( Bin Tatlı Yıl'a beni mimlediği için kocaman öpücüük )

Biraz Müzik Biraz Ben Tag (Beni mimlediği için Kitap Karavanı'na teşekkür ederim ^_^ )


Biraz Müzik Biraz Ben Tag'i yapmasını istediğim birkaç blogger var.Bu yüzden onları mimledim.Geri kalan iki tagi çoğu kişinin yaptığını düşünüyorum bu yüzden hala yapmayanlar varsa yapabilirler :3

Biraz Müzik Biraz Ben Tag'e mimlediğim bloglar:
Jane Wampirob
Saklama Kabı'ndan Eren abi
Okumak İçin Doğdum'dan Yiğit bu tagi yaparsa acayip sevineceğim! :D

İstediğiniz her tagi sizde yapabilirsiniz,bir sonraki videoda görüşmek üzere,hoşçakalın!








5 yorum:

  1. Çok güzel olmuş. :D Yaptığın için teşekkürler. Cevaplarımızı birbirine çok yakın hissettim. Çok güzeldi cidden. :D
    Alışveriş videonu çabucak yayınla çünkü alışverişle ilgili olan şeyleri nedensiz çok seviyorum. :D

    YanıtlaSil
  2. http://kitapperisininsihri.blogspot.com.tr/ ya benim yerime blogumu yazarsan çoook sevinirim hemen videoyu izleyeceğim çok merak ettim :))

    YanıtlaSil
  3. Nihayet çekebildiğin için ben teşekkür ederim :)) evet cevaplarını da beğendim :)) bloğuma seni de beklerim tabiki uğrarsan çok sevinirim :))))

    YanıtlaSil
  4. Bu arada ne çok yorum attım :D
    http://kitapperisininsihri.blogspot.com.tr/2014/10/uyumlu-uyumsuz-mim-kendi-mimim.html
    seni bu mimde etiketledim :D kendi oluşturduğum bu mimi yaparsan çok sevinirim umarım EN KISA ZAMANDA yaparsın ^.^

    YanıtlaSil
  5. Selam! Yine ben. :D
    Bu sefer de sana Dart Ödülü verdim. Bakarsan sevinirim.
    Bu arada daha çok vlog lütfeeen.
    http://kitapkaravani.blogspot.com.tr/2014/10/d-d-dm-dart-odulu.html

    YanıtlaSil